When she smile

Hejhej!

Har inte hunnit blogga sen jag kom hem efter skolan, vi slutade kl halv 4, fast idag kvart över 3. Men dagen har varit bra idag, (gud va possitivt) alltid bra! Jag har tänkt att berätta i ganska så mycket detalj om dagen, eftersom den här dagen har varit helt sjukt roligt! Vi blev ganska trötta efter lunchen, det var då allt roligt hände. Vi blev allmänt fnittriga, gick och as garva åt ingenting! Allt sådant. Haha, på bussen Anna! Ni vet att det finns en ''låda'' framme i bussen? A, Anna trodde att det var en toalett idag!? Asså jag vet inte hur mycket jag garvade. Seriöst, ska man typ krypa in då och gå på toaletten då eller? Haha hon är sköööön i huvudet!

När vi hade slutat så väntade vi på skörby bussen, men den kom inte efter så vi typ chansade bara och tog hagviks bussen för att vara säkra, om den inte kommer blir det bara jobbigt! Så vi tog hagviksb. Och det var ett bra val. För en annan busschaför(?) sa att skörby bussen hade fått något problem.. Så TUR att vi tog rätt buss! Men när han gick fram och sa de, så gick vi in till centrum och köpte klubba. Jag hade träning idag kl 6 och kom hem vid 5! Lite paniik, buss helvetet. Nu har typ jag och Anna pratat om privata saker på telefonen i kanske typ 20 min. Haha,´men vi hörs imorgon!



PUSSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0