Update

Godmorgon!

Här på morgonkvisten har jag bara dräglat framför datorn, som sakt har aldrig något annat att göra! Nu ska jag inte säga ''får se vad som händer sen'' blablabla, nu mååste jag hitta på något. Kan verkligen inte sitta såhär framför datorn hela tiden, man ska ta vara på dagarna istället för att bara vänta på bättre tider! Det ända jag vet att jag måste göra idag är att hitta alla böcker jag tog hem när det blev lov, haha jag tog hem böcker men jobbade inte något, har inte änns öppnat dom! Nu ska jag göra den här dagen till något roligt! Ha en bra dag!

PUSSS




På stranden i Italien! Längtar så mycket tillbaka, vill ha sommar nu!!


//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0