So where do we go from here?

Godkvällens!

Känns lite fel att inte ha bloggar på hela dagen, dålig uppdatering Vendela! Men tänker berätta lite om dagen. På morgonen så skulle Linus klippa sig, så jag hängde med och hjälpte mamma att handla lite. Träffade på Shannon och Anna nere i centrum. Sen åkte vi hem, åkte förbi huset. Vad snabbt det går, det går framåt! Längtar verkligen tills vi flyttar. Sen blev det lite brottom hem, Jesper sa att han skulle ta tio i bussen. Klockan var kvart i när jag sog de, så vi skyndade oss hem för att jag skulle fixa lite i mitt rum. Hade inte bäddat sängen innan jag gick. Efter en kvart så kom Jesper. Vi satt och pratade i en timme kanske? Sen sa vi att vi skulle hitta på något, så vi kollade upp vart Shannon och Anna var. Dom var fortfarande nere i centrum. Så vi tog första bussen ner. Där träffade vi dom. Vi pratade och skrattade åt en video från youtube. haha! Vi åt klubbor, vissa kinder ägg, HAHA! Sedan skulle Shannon, Evelina och Erika hem. Så dom tog första bästa buss hemåt.

Anna skulle också ta en buss, men den missade hon såklart. Eller nej, den gick inte den tiden, så var det! Så vi gick tillbaka till centrum. Vi satte oss vid lekplatsen utanför lekia. Skrattade sjukt mycket åt en bebis. Eller hon kanske var 3-4? Där satt vi och väntade på bussen. Mycket skratt åt dolda talanger. HAHA! Sen gick jag och Anna till bussen, och kan säga att det var nästan så att vi missade bussen. Om vi hade gjort det hade jag helt seriöst satt mig ner på marken och börjat as garva! På bussen så satt jag och Anna och visslade! Haha. Dålig humor vi vet. Så nu har jag berättat hela dagen. Så, nu kan jag slappna av! Ha en fortsatt bra kväll alla läsare!

PUSSS



//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: sofia

ohlala, och vem är jesper?:D

2010-01-30 @ 21:11:18
Postat av: Vendela

Hahahaha, en kompis :D Puss

2010-01-31 @ 00:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0