Snart slut på lovet!

Hejhej!

Nu har jag kommit hem från mötet om barngrupperna! Det gick bra och fick bra information. Nu sitter jag här hemma framför datorn igen.. Blir så när man inte har något att göra, men lillebror kom in alldelles nyss och frågade om jag ville spela kort med honom, så I guess. Imorgon har jag inget planerat, har ringt Amanda ett antal gånger men ingen verkar vara hemma tyvärr. Får kolla upp det där imorgon! På tisdag är det skola som sakt. Jag känner verkligen inte för att börja få läxor nuu.. Helt okej att gå till skolan men läxorna tar bara upp massa tid till andra saker. Haha! Fast med tanke på att om 1½ år så går ju jag i gymnasium så då är det nog ganska bra att få läxor nu, annars blir de väldans liv! Nej, nu ska jag gå och spela kort med Nunis ( han kallade sig själv för det när han var liten!) GULLIIIGT!

Ha en fortsatt bra kväll :)


Emilie kommer döda mig nu,
 men visst är hon inte ful på den här bilden!?
 Lilla gumman.. :*


//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0