Paint it black

Hejhej!

Nu är jag hemma igen, jag ska inte ljuga. Men dom var lite för busiga idag tycker jag! Brukar faktist lyssna mer. Men så kan det gå. Vad har ni gjort hittat på idag då? Min dag har varit som alla andra dagar. Skola, hem(träning tisdag,torsdag och söndag) plugga och kompisar! Och så rullar det på så i veckor. Roligt va? Har fått reda på att det är en krock ute på E18. Illa! Tydligen så var det två lastbilar som hade åkt in i varandra. Mamma sitter i bilkön nu, haha tycker synd om dig mamma, du har nog suttit där i någon timme. Fast dom sa att det skulle börja rulla på vid halv sju. Så hon kommer nog snart hem.

Igår på träningen så fick vi reda på att vi ska på tävling om två veckor. I Lidingö. Grentävling. Så det är inte omöjligt att vi kommer hem med 3 medaljer. Det skulle sitta fint, kan ni påstå. Så det är bara att tagga, tagga, tagga. Ehh, vi tar hem det här, ellerhur? - Just nu lyssnar jag på musik. Ska snart få i mig något. Är lite småhungrig nu.. Ha en bra kväll!

PUSS


Snart så!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0