Ny header

God kvällens!

Nu har Emelie fixat en ny header! Tack så jätte mycket! Vad tycker ni? Ny text och allt, hatade texten som var innan.. Nu är den snygg! - Just nu gör jag ingenting. Ska snart skriva brev till mormor och morfar. Dom bor i Norge, dom vill gärna veta hur vi har det här hemma! Mamma ska åka dit imorgon och kommer hem på söndag! Så då passar hon på att ge brevet. Vill också följa med, morfar har en sjukdom, och jag vill träffa honom mycket! Nu måste jag packa upp mina saker ur väskan, vi hade idrott idag på skolan. Handboll..

PUSS



//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: sofia

det är ingen ny design? :P haha

2010-01-20 @ 21:26:26
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0