Mitt motto i livet!

Mitt motto här i livet är att få människor att inte gråta över
saker som dom inte har, istället för att sitta och gråta
kan man sitta och vara glad över saker som man
har. Var tacksam för de, tänk er vissa har inte
mamma eller pappa, dom får klara sig själva!
Med inge mat.. Jag blir tårögd när
jag hör att barn får drabbas av de!


Men det var inte bara det jag skulle prata om, jag är hundvakt idag! Älskar dom små söta liven! Har faktist ingen aning hur länge dom kommer vara här, det är skola imorgon så jag tror dom åker hem med farmor som har varit här och fixat lunch till oss! Tack underbaraste farmor, du är bäst! Just nu så sitter Linus och hans kompis Jessica, farmor och jag och tittar på Lotta på bråkmakargatan! haha jag tycker hon är så sööt! Riktig bråkstake..

Här kommer en bild på hundarna!
Från vänster: Titti och sen Bessan :)

Underbara!

Ha de bra!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0