Lalalala

Hejhej,

Bloggade inte igår, men jag tror jag inte har varit så trött på läänge! Orkade knappt hålla ögonen öppna.. Men jag var bara hemma, fast vid 12 så åkte hela familjen till Kvik i Barkaby för att kolla på ett ungefär hur vi ska ha de i vårat nya hus. Ja, för er som inte visste så ska vi flytta nu i sommar! Fast det blir verkligen inte långt! Kanske 3 min med bil? Inte änns de? Onödigt? Nej, faktist inte. Vi har för litet hus, så där har ni en god anledning. Jag längtar verkligen tills vi flyttar, huset är underbart stort!? YES!

Idag ska jag inte göra något spec.. Mamma får sin jobbar-(kompis) på besök idag, men jag behöver inte vara hemma! Fast jag vet inte vad jag ska hitta på.. Jag har tänkt på en sak, jag har varit hemma vääldigt mycket under lovet!? Det är faktist ovanligt.. Jag brukar alltid sova hos någon! Haha. Jahapp, skolan börjar på Tisdag.. Suck! Fast som sakt skönt med rutinerna! En sak till bara, jag var ute med mamma och pappa och gick i 40 min igår! Sköönt :) Nu måste jag hitta sminket!

Ha en bra dag!





//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0