Jag gillar inte detta.

Hejhej!


Blää vilket väder det är ute! Inget är positivt med ett snöoväder. Vem vill ha de? Inte jag, det är för kallt för att stå i vinterjacka med luvan på, vinterskor och vantar!? Är det normalt? Det finns vissa som inte har vinterjackor, här står jag och nästan stelnar av kylan. Känns lite fel faktist. Hoppas att det går bort snart, känner inte någon glädje av det.. - Men dagen har varit bra, förutom att vi får äcklig mat i skolan. Blää, hur kan man laga något så äckligt? Hemskt.. Vi hade iaf vanliga lektioner, rasterna var okej. Men det positiva idag var att jag frös inte lika mycket som igår! Jag frös men inte lika mycket. Idag ska jag plugga lite på engelskan, lite på hemkundskaps provet som är imorgon. Och lite no. Mamma, jag kan hemkundskaps provet, så var lungn! haha! Nej ska sätta igång nu, blir inte något inlägg ikväll tror jag, bara om jag hinner! Ha en bra kväll.

PUSSS






Haha!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: anna

vafan är det där för nån jeevla retard bild..? :o jag ser ju ut som en jävla kamel med puckel..

2010-01-27 @ 22:00:28
Postat av: Vendela

Men NEJ!

2010-01-28 @ 16:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0