I'm in peace

Hejhej!

Nu är jag hemma efter två dagars tid hemma hos Emilie! Det var otroligt roligt att få träffa henne igen, det kanske ni såg på bilderna? haha!  Men iallafall nu är jag hemma, och de är skönt. Man kan ju inte vara borta hela tiden! Ni vet borta bra men hemma bäst! Right? Nu har jag varit på träning och det var skönt att få träna, på loven ligger man bara inne och glor in i väggen, så träning är riktigt skönt! Det gick bra, en tvekan bara men sen gick de bra! Lite styrka också! Undeerbart.

Imorgon är det fredag, vi får gäster. Små barn har dom bara så jag behöver inte vara hemma. Äta måste jag men inte vara hemma sen! Så jag får se vad jag hittar på då. Just nu sitter jag i sängen, har bytt lakan och överkast o.s.v, Mamma har köpt nytt täcke och kudde. Nu är de duntäcke hade ett oskönt täcke innan! Lyssnar också på I'm in peace - Justin Nozuka. Man blir glad av den! Älskar den! Det här kanske låter konstigt men jag längtar lite tills skolan börjar, då kommer man in i rutinerna! Skulle aldrig kunna ha lov hela tiden, skulle bara kännas konstigt! Ha en bra kväll nu :)

PUSSS




//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: sofia

jättefin bild elvis!:)

2010-01-08 @ 22:28:55
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vendela

Taack Soffan! Puss på dig! :)

2010-01-10 @ 13:03:27
Postat av: linda

fasen vad fina ögon du har hörru :D!!<3

2010-01-11 @ 18:46:29
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vendela

Tack Linda! Puss på dig med :) <3

2010-01-11 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0