Idag måste jag lägga mig tidigt, annars blir första dagen i skolan ett helvete!

Godkvällens!

Nu har jag packat ner nödvändiga saker i väskan tills imorgon.. Böckerna hittade jag ganska snabbt. Jag har gått och tänkt på det idag. Varför tog jag med mig böcker hem på jullovet? Jag hade inte änns tänkt att plugga en ända sekund! Så vad var meningen med de? Ibland undrar jag varför jag bara tar hem saker fast jag inte har någon användning till det! Ojojoj.. Jag undrar om vi ska köra pang på i skolan imorgon eller blir det lite andpauser? Tror faktist vi kör på lite, men jag vill helst inte ha så många läxor nu den här veckan! Nu ska jag hoppa i duschen, hörs imorgon!

PUSSS



Langar den coola bilden på Linda från Italien! HAHAHAHAHAH! :)


//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA vendela vill du döööö eller hahahahahahahhahahaha

2010-01-13 @ 17:42:25
Postat av: Vendela

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH! JAG BÖRJADE AS GARVA NÄR JAG HITTADE DEN! VAR BARA TVUNGEN ATT LÄGGA UT DEN :) hahah vi måste ta nya i Italien iår :)

2010-01-13 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0