''I wanna do bad things whit you''

GODMORGON!

Idag ska jag  vara med Bella, kanske Shannon också. Det beror på vilken tid hon kommer hem från sin mormor! Bella tar iallafall 12 bussen från lasse åberg. Så hon kommer kanske vid 12.20? Vet inte vad vi ska göra, hundarna är fortfarande här, så vi ska väl antagligen gå ut med dom då och då! Som ni vet så ska vi få gäster ikväll, så försöker hitta på något!

''I wanna do bad things with you'' Det är från True Blood. Jag älskar True Blood, den går på någon kanal, men jag följer den genom att ladda ner från tankafett. Fast jag har aldrig gjort det hemma, bara hos Emilie! Men jag var ju där i nästan 3 dagar så vi han se mycket. Men bara så att ni vet så har jag skrivit ''I wanna do bad  things with you'' , för att i låten som spelar innan avsnittet börjar så sjunger dom de i texten. haha!

Ha en bra dag, massa pussar från mig!




//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0