I said, brr It's cooold in here

Hejhej!

Kom precis hem från Shannon, Bella var också med. Vi pratade lite, dansade också faktist! haha inte seriöst då om någon tror de! Dom skulle ha någon konfa träff idag, så åkte hem tidigare. Skoldagen har varit bra, matteprovet tror jag gick bra! Vi hade 80 min på oss, jag var klar efter halva.. Så hoppas det gick bra! Just nu gör jag ingenting speciellt! Bloggar, facebook, msn, bdb. - Jag hatar att det ska vara så himla kallt i skolan, där ska det vara någorlunda bra värme! Det tycker jag iallafall. Har jätte kalla händer och fötter.. Okej, det har jag annars också men ändå. Det blir inte precis bättre! Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från dagen!

Ha de bra! :)















<3

PUSSS


//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: anna

men fiiiint :)<3

2010-01-19 @ 22:02:58
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Såklart du är ju med Anna! :) <3

2010-01-19 @ 22:05:02
Postat av: anna

hoppas du fatta att jag va ironisk.. höhö

2010-01-20 @ 21:32:22
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Men hahahaha ja? ;) <3

2010-01-24 @ 16:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0