I never gonna let you go

Hejhej!

Idag slutade vi kl 2.  Det var ganska skönt! Eftersom vi slutar halv 4 imorgon.. Dagen har varit bra. - En kurator på skolan som heter Stina, kom till oss tjejer i 8b på gul förra veckan och sa att varje vecka på onsdagar ska vi samlas och prata! Jag vet inte varför men iaf. Varje gång ska någon göra något speciellt, och idag hade Shannon med sig sockerkaka som vi skulle äta. Men hon var sjuk idag så då fick jag,Bella,Anna och Shannon en sjuk idé. Vi skulle äta sockerkaka på skolanstoalett, haha det låter inte så najs men vi gick bara in dit för att ingen annan skulle se oss! hahhah. Gud va ont jag hade i magen jag hade efter..

- Efter skolan så gick jag, Bella och Anna hem till mig, vi gjorde inte så mycket. Dom kollade igenom min garderob som alltid! haha. Sen efter en timme kanske? Så gick Anna till stallet, bor väldigt nära. Och nyss så gick Bella till bussen! Och nu sitter jag här igen.. Jag och Madde har bestämt att vi ska vara på fredag. Ska bli najs! Vi har planerat att vi ska åka in till stan och kolla på Avatar! Hoppas den är bra! Ha det bra nu :)

PUSSS


Gick inte att ladda upp någon bild, så ni får klara er nu! :)

//vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0