Home again.

Hejhej!

Nu har jag kommit hem från Amanda! Vi har haft jätte kul. Vi har skrattat,pratat,skrattat och åkt pulka! Amanda kom ungefär vid halv 12 tror jag, hon hittade inte hit så lätt! Men när hon kom så bestämde vi oss för att gå ut och åka pulka.. haha, gick inte så bra, pulkorna funkade inte dock.. Men vi fortsatte på bra där! Vi kanske var ute i 1 timme, sen gick vi in och åt Tacos till lunch. Vi gick hem till Amanda strax efter vi hade ätit lunch! Vi gick igenom skogen, så de tog 40 minuter. Skön promenad! När vi kom hem till henne så spelade vi ett snowboard spel som hon har på sitt playstation. Det är jääättee roligt! Jag kommer så väl ihåg när vi spelade de när vi va så små. Hon kommer typ inte ihåg någonting sen vi var små. Jag kan sitta och garva för mig själv när jag tänker på vad vi brukade göra när vi var små! Sen bakade vi choklad-muffins med After-Eight i! Dom blev jätte goda. Sen blev det middag strax efter.. Jag kan säga att jag var inte hungrig.. Sen kom mamma och hämtade mig! Tack Amanda för dagen! Hoppas vi snart träffas igen:) - Imorgon ska jag vara med Emilie! Om hon inte vaknar med feber dock.. haha! Ska sova där, det var ett taaag sen! Nu ska jag ta en välbehövlig dusch! Ha en bra kväll!

PUSSSS

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0