Hemma och är trött som tusan!

Hejhej!
Tänkte berätta lite om natten.. Vi hade såklart bestämt oss för att slå rekord på att vara uppe! Men lyckades inte så bra! Jag ville ja coola för att hålla mig vaken, men var det  någon som ville hämta den eller?! Nej.. Jag orkade inte heller. Hade precis lagt mig i sköna sängen! Men tillslut sa jag att jag orkar inte sitta med fingrarna och trycka upp ögonen för att hålla mig vaken. Så jag somnade direkt efter jag sa att jag ville somna. Otroligt att man kan somna så fort? Kanske somnade på 3 min? Idag har vi inte gjort så mycket spelat gitarr hero! Halva dagen, det är såå kul! Sen vid 2-halv 3 kanske vi började packa alla saker och åkte hem. Vi kom hem vid ungefär halv 7. Men vi var tvunga att ''storhandla'' på vägen hem.
Oj nu blev det inget om nyårs-kvällen! Men jag kan ta en snabb förklaring. Vi gick ner till sjön vid ungefär kvart i 12. Tröck ner den stora bomben i snön och sedan sköts upp i luften, det var härligt att kolla på! Det var jätte fint vid sjön där. Brygga med lampor är fiint! Nu serveras middagen här hemma! Blir toast.
2010 ska bli bääst!

PUSS

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0