Hemma efter många timmars träning och skratt!

Hejhej!

Nu är jag hemma efter många timmars träning och skratt. Det har varit ett bra tränings läger, vi fick hjälp av några tränare, haha kommer inte änns ihåg vad dom heter! Men dom är iallafall på SM nivå och dom tränade oss i 5 timmar kanske? Sedan de sista två timmarna tränade vi själva, fast jag var så död satt jag, Vickan och Linda somnade mitt i hallen! haha, ganska skönt faktist. Orkar inte berätta allt i detalj, men vi tränade ungefär som vanligt fast lite hårdare och blev helt plötsligt mer taggad än vanligt! Vid kvart över sju så gick vi alla in i omklädningsrummen och duschade och fixade oss, eller vi tog på oss mjukis kläder, ingen orkade vara snygg! När vi kom till Scoutstugan så fixade vi luft madrasserna och bäddade.. Sen blev det middag! Evas kyckling gryta är otroligt god! Sen blev det massa lekar och mycket skratt! Alla kanske slocknade vid 1 halv 2? Upp igen vid halv 11. Packade ihop sakerna och bar oss hem igen, kom hem för 45 min sen. Så är helt dööd!


Ikväll kommer ingenting hända. Kommer säkert lägga mig vid 9? Är så himla trött och träningsvärk sen aldrig förr! Har ont i hela kroppen, bokstavligen hela kroppen. Inte skönt, det är bara skönt om det är lite, men nu är det bara irreterande.. Ska snart ära lunch nu, det blir tacos eftersom familjen åt de när jag inte var här.. Men får det nu istället. Dagens låt är Shut it down - Pittbull Featuring Akon, den är bra!

Ni får ha en bra dag nu, så hörs vi kanske ikväll om jag orkar uppdatera.

PUSSS


Innan jag slocknade till.. Vickan och Linda!


Jensan!


Emelie, Sofia, Linda och Madde!


Avslutar med en chillig bild på Linda! hah :)

//VendelaHedlund

Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHAHAHHA varför får du alltid till så heta bilder på mig.... HAHAHAHHAHA

2010-01-17 @ 20:28:58
Postat av: Vendela

Ja? Bra fotograf? :) HAHAAHHAHA

2010-01-18 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0