Hatar söndagar!

Hejhej!


Nu har jag precis kommit hem från centrum, kom hem med en ny kofta och lite underkläder. Jag tror jag var i centrum i 2 timmar? Mötte Shannon när jag hade bestämt att jag skulle åka hem, men då stannade jag ett tag till. Dagen har varit väldigt seg. Okej, jag är alltid seg på söndagar, därför hatar jag dom! Är det någon som håller med? Men ikväll är det iaf träning. Det är bra på söndagar. - Just nu sitter jag och äter macka från ica. Mackan kom hem också, den såg så god ut. Jag tycker jag har haft dålig uppdatering idag. Brukar annars göra iaf två inlägg på en dag. - Nu poppar jag musik! Hörs ikväll!


Du har en speciell plats i mitt hjärta ♥

//VendelaHedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0