Första skoldagen!

Hejhej!

Nu är första skoldagen avklarad! Ska berätta lite hur dagen har varit! När jag kom till skolan så var det inga där. Men dom kommer bara minuter efter (många kommer med samma buss). Sen blev det snabbt till första lektionen, det var SO, men om jag minns rätt så jobbade vi aldrig. Berith hade bara genomgång.. Sen blev de MA, samma där genomgång! Vi har lektionerna alltid i 40 min. No blev det sen, entligen får man göra lite. Vi labbade om alkohol. Fick lukta och annat. (Nu menar inte jag ren sprit som någon kanske tror! haha) Sedan hade vi ENG, då fick vi reda på att vi skulle få en ny lärare i SVE.. YES, säger jag bara. Dock så var hon också tant.. Men förhoppningsvis har hon vätt i skallen! Vi hade henne på ENG bara för att vi behövde en vikarie, då var hon där. Sen var det lunch, fiskbullar, jag haatar fiskbullar!! Min aptit blev inte bättre av att man säger att det är pungkulor!? haha, gud va kul vi hade!

Sen blev det dags för KG, för er som inte vet vad det är så är det kontaktgrupp ( lärarna har delat upp eleverna i olika grupper, man samlas i den gruppen någon gång i veckan!) Sedan till sista lektionen, NO, där pratade vi bara om det vi gjorde tidigare idag! Kanske 40 min. Det var alla mina lektioner idag, imorgon ska jag stå i kafét med Bella! Hela dagen. Jag slipper idrott, språk, massa egetarbete! YES! Vi kommer ta bilder så ni får hålla utkik på bloggen guys! :)


Här är en bild på Bella idag på NO lektionen!
 Denna underbara tjej ska stå med mig i kafét imoron,
glöm inte det!


HAHAH! :)

//Vendelahedlund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0