Emilie var sjuk idag!

Hejhej!

Det blev ingen dag med Emilie idag, hon vaknade upp med feber! Usch jag hatar att ha feber, så jag tycler synd om dig Emilie! Krya på dig. Men som igår så gjorde jag absolut ingenting tills pappa frågade om vi skulle ta en prommis till nya huset och kolla lite, och vem tackar nej till de? haha jag! Men jag ville tillslut. Huset är verkligen jätte stort och fint! Längtar tills vi flyttar! Imorgon har jag och Amanda K Bestämt att vi ska hitta på något! Det var hur länge som helst sist vi var.. De är lite tråkigt, för vi har skit kul när vi väl träffas! Hon kommer komma runt 11. Så får se vad vi hittar på. Nu ska jag alldelles strax hoppa i säng. Godnatt!

PUSS :)

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0