Drar till Emilie idag!

TJATJA!

Skrev inenting igår.. Men jag hittade aldrig på något. - Idag ska jag vara med Emilie! Det ska bli kul, var ett tag sen nu! Lite tråkigt! Vi ska vara hemma hos henne. Eller det blir nog så för hon sa att det spelar ingen roll så då betyder det att jag får välja! haha. Hemma hos henne! YES (Y)  Smsade henne för någon timme sen, inget svar. Men är jag förvånad? haha NEJ! Men hon sa igår att hon skulle sova till typ tre? Det skulle sitta fint om man skulle kunna sova så länge :) Liten bra början på det nya året, EMILIE!! haha. - Jag känner att jag måste shoppa. eller kanske inte behöver men viljan finns alltid kvar! Ha en bra dag!



PUSS


//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0