Cafét idag!

Hejhej!

Idag var jag och Bella i Cafét som jag sa igår. Vi hade jätte roligt, skulle kunna spola tillbaka tiden! Vi satt i nästan 5 timmar! Och mycket gick åt, på morgonen var det inte alls många men efter lunch, det är då alla har lunch rast nästan samtidigt! Så då kommer alla ner dit (finns ingen annan plats att vara på) så det blev lite stressigt faktist, men annars vad det kul! Och jag måste bara säga ett STORT tack till PATRIK! Han gav oss 100 kr i dricks! Plus att vi fick av andra också. Så det blev totalt 175 kr! Årets rekord, men hur många dagar har det gått sen skolan började? haha 2! Men vadå 175 är bra! Efter skolan så har jag varit med Bella. Vi har bara suttit framför datorn! Hon åkte precis! Nu tänker jag visa en bild, för dom andra funkade inte (:S)

haha det fanns kepsar man kunde låna, men dom var föör fula för ossss!

PUSSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0