A walk to remember ♥

Godmorgon för mig!


Nu är jag hemma efter att ha sovit hos Anna! Haha, vi tog massa kort och kollade på film. Vi somnade typ 5? Sen sov vi till halv 2, så jag är ganska sliten. Tänkte berätta lite om gårdagen. Efter skolan drog vi hem till mig och åt mellis, packade lite också. Sen gick vi till stallet. Anna fixade det hon skulle göra. Vi märkte att bussen kom om 2 minuter, Anna hade inte änns bytt om. Så hon bytte nästan om på bara sekunder. Men vi han med bussen, hahah vi sprang Anna tappade mobilen, (hon märkte de på bussen) fast tur så märkte hon de innan hon skulle betala. Så hon sprang och hämtade mobilen! Guud vad jag inte kunde hålla mig för ett asgarv! Sen på bussen ner till centrum satt vi bara och garvade!

När vi väntade på bussen så kom Bella O och Evelina! Gud vad jag har saknat dom. (bytt skola) Haha, då berättade vi om våran långa bussresa i torsdags. När vi kom hem till Anna, så var det inte mycket tid kvar tills en *** till Anna. Så vi hade lite stressigt. Sen så ja kom natten, vi satt bara och kollade på film, först så kollade vi dumpa honom som den heter på svenska sen A walk to remember. Den är sjukt bra! Kanske ska ta en liten tupplur? Ha de bra!






Lite bilder!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0