You are so beautiful to me

Godkvällens!

Sitter och hostar sönder min hals just nu.. Det kliar oavbrutet. Väldigt irriterande! Det ända jag har gjort idag är att kolla in varenda liten blogg. Har läst jätte många bloggar, har fått några favoriter. Jag älskar fannystaaf.se hon skriver bra! Ikväll har jag bestämt att jag ska gå och lägga mig i tid, så det blir väl en varm säng runt 9. Vill verkligen inte vara hemma imorgon. Hoppas förkylningen har lagt sig då.. Hatar att vara förkyld! Japp nu har jag och Sofia bestämt att vi ska åka in till stan på lördag, så hoppas jag kommer hem med något fint i min överfulla/stökiga garderob. Säger godnatt nu!

PUSSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0