72 bilder på en dag?

Hejhej!

Gud nu har jag och Anna virrat runt i Bålsta efter skolan ett tag.. Vi fick reda på vilka veckor vi skulle ha prao i skolan så jag och Anna fick en kick i röven och ville helt plötsligt praoa på Shell? Men gud vad tänkte vi med egentligen? Shell. Herregud. Vem vill praoa där? Tydligen vi i typ 2 timmar. Vi tog bussen ner till centrum efter skolan och bytte, så vi tog Skokloster eftersom vi ska åt det hållet. När vi hade klivit av bussen så blev vi osäkra. Så vi gick bara in och köpte en cola och en chips påse som vi delade på. Gud vad jag mådde illa efter! Men sen fick vi lust att praoa på Intesport. Men där var det fullt. Så sen väntade vi på skörby bussen i en halvtimme. Gud vad trött jag är nu.. Jaja, men vi har iallafall försökt.

Ikväll är det träning! Yes, säger jag bara! Är taggad till tusen. Hoppas vi kör tumbling. - Juste jag har tagit 72bilder idag. Haha, jág sa att jag skulle bättra mig men kanske inte så mycket bilder per dag? Lite mycket kanske? Jag ska snart sätta mig ner med so'n. Prov på torsdag igen. Tänkte lägga in lite bilder nu, inte alla. För då kommer ni sitta i timmar och kolla.. Haha!















Wait a minute.. 

PUSSS


//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: anna

fina bilder ;)

2010-02-09 @ 22:31:58
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Som alltid! (Y)

2010-02-10 @ 15:44:17
Postat av: Shan

Hah , mycket charmiga bilder ;) <3

2010-02-11 @ 16:32:26
URL: http://annashan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0