Party with yoouu

Godkvällens!

Har precis ätit middag. Träningen med dom små var bra. Vi körde airtruck. Nu undrar säkert vissa vad det är? Men det är en matta med luft i. Man låter den blåsa upp av sig själv sen kan man hoppa och stuttsa på den som man vill! Det tycker dom är roligt. Så hoppas dom har roligt på träningarna, annars känns det meningslöst eftersom vi lägger ner ganska mycket tid till det. Men vi tycker också det är roligt. Så tro verkligen inte att vi gör det bara för pengar.. Just nu sitter jag faktist och drömmer mig bort till Italien. Guud vad jag längtar. Minnen från Italien kommer alltid finnas kvar! Det är något av det roligaste jag har upplevt i mitt liv. 2010 ska ett annat lag från bgk vara med också, så det ska bli kul. Men jag hoppas jätte mycket på att bara vårat älskade lag kan en mysig tid tillsammans själva också. Just nu håller vi på att sälja böcker för att få in pengar till resan. Så vi är redan igång. Eller ja, vi har varit det en längre tid.

Imorgon är det tisdag, och det betyder träning. Jag vill träna idag, är sjukt taggad redan nu. Vet ni, det går bra för mig nu på träningarna! Innan har det varit lite tveksamt att köra osv. Men nu kör jag på bra, och det gör verkligen en skillndad. Om ingenting funkar så är gymnastik riktigt tråkigt. Och ni som går på gymnastik förstår vad jag menar! Det är några tävlingar på gång nu. Jag älskar verkligen tävlingar. Det är en helt obeskrivlig känsla när man står ute på golvet och är riktigt jävla taggad på att köra. Helt sjukt galet!! Ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon!

PUSS




Keep it going louder - Major Lazer

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0