Ha en bra alla ♥ dag!

Hejhej!

Nu har jag varit vaken ett tag.. -  Jag och Sofia hade otroligt kul igår inne på stan. Haha, Sofia skämmde ut sig som vanligt! '' Sofia, Har det varit kul idag Vendela? JA! HAHAHAH! Ni fattar säkert inte men det var skitkul. Kan berätta lite så ni fattar något. Vi åt på donken. Jag skulle beställa, Hon frågar snällt '' något mer? Jag: NEJ! Jag svarade med värsta rösten och Sofia står och langar värsta garvet till mig. Och jag kunde inte hålla mig.. Sen när vi skulle äta så har Sofia kommit på något helt sjukt. När man ska ta ut sugröretur pappret så ska man tydligen bita av toppen och sedan blåsa och då drar den åt piiip. Haha, jag fick min nästan i ögat! Ja sen på tåget hem så var det en kille som satt bredvid oss som skulle ringa någon. Han säger '' Hallå? Hallå! Sofia: HAAAAAAALÅÅÅÅ! Han tittar snett på henne och börjar skratta. Det värsta var att Sofia tänkte inte alls på att hon sa så.. Sen började han prata med oss bara sådär from nowhere.. Haha! Det bästa var att vi hade kul tillsammans. Tack Sofia för en bra dag!

Jag fick hem mig lite kläder igår också! Äntligen lite shopping inne på stan, Det var ett tag sen. Fick med mig ett par jeans som jag sa var vääligt nödvändigt! Svarta från Vera moda. En T-shirt/Tunika från Gina. Tjocktröja från Bikbok ORANGE! Me like. Sedan en oversize tröja från Weekday.


Oversize tröja - Weekday


T-Shirt/Tunika - Gina


Knappar vid axlarna


Jeans/Leggings med fickor - Vera moda


Tjocktröja Bikbok - Orange

PUSS

//Vendelhedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0