Kungsberget!

Nu är vi hemma från en härlig skiddag. Vi har haft det bra med vädret. Lagom kallt och mulet. Jag tycker att backarna var bra. Bussresan började 7 imorse och vi kom fram vid halv 10? Då hyrde dom som behövde. Inte jag hade allting! Sedan var det bara att köra på så mycket som möjligt. Vi hade 5 timmar på oss att åka. Så vi hade lite tid. Klockan 12 blev det lunch. Vi fick hamburgare och pommes. Sen så var det bara att köra på igen. Jag åkte mest med Bella. Vi har är lite kunniga på att åka skidor, så vi passade på att ta dom svarta backarna. Sedan åkte jag med Amanda och Linn. Haha, gud vad jag skrattade när Linn fastnade i en snöhög. HAHA! Tiden gick så fort satt sedan var det bara att lämna in alla saker och dra hemåt.

Bussresan hem gick finfint. Filmer, skratt och soooova. Det blev också godis krig. haha! Jag hoppade lite runt i bussen på platser. Satt med Bella, Amanda och Linn. Så vi bytte lite. Juste Linn ville sitta på golvet så hon satt på golvet i nästan en kvart? Vi var hemma i Bålsta vid kvart i 6. Så det har varit en lång dag idag. Så jag är inte bara lite trött just nu.. Fattar inte hur jag orkade sätta på datorn och börja skriva..? Ikväll ska jag sova tidigt. Men innan dess så måste jag plugga lite engelska. Vi har läxa tills imorgon. Nu tänkte jag visa lite bilder.




























//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, ville också va med.. :(

2010-02-04 @ 10:43:55
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ja, jag ville också att du skulle vara med! BAJS!

2010-02-04 @ 16:05:56
Postat av: anna

:(

2010-02-04 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0