Keep it louder

Hejhej!

Har varit hemma ett tag nu. Har bara inte orkat uppdatera. Vi hade So prov idag. Jag tror faktist att det gick bra! Vi hade provet på sista lektionen så vi fick sluta när vi var klara. Väntade på Linus som hade mellis. Men sen så visade det sig att han hade rast så han var ute. Missade bussen då också så jag fick ta bussen som kom efter.. Dagen har i princip varit helt okej. Jag och mina underbara vänner hade typ något slags krig.? Vi ruffsade till varandras hår. Så jag såg typ ut som ett troll. Idag vid lunchen så blev det slagsmål. Om det var någon som undrade! Nu vid halv 5 ska jag träna små barnen! Emelie har planeringen så jag vet inte vad vi ska hitta på. Blir förmodligen hinderbana och någon lek. Jag har fortfaranade inte släppt att vi vann tre guld i lördags!? Helt sjukt kul var det, längtar tills nästa tävling kommer! Då ni, då ska vi sattsa lika hårt! Vet ni, jag har faktist ingen intressant bild att lägga upp nu.. Har inte tagit så mycket bilder på sista tiden. Dåligt. Måste fixa det! Nu ska jag byta om till dom små liven. Jag uppdaterar senare idag! Vi hörs ♥

PUSSS

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0