Just leave with me now save the word and we'll go

Hej bloggen!

Dagen idag har varit sjukt trött och seeg. Men med lite skratt från dom andra så blev jag i princip mycket piggare. Idag alltså onsdagar så har vi massor med ap tid. Det är egetarbete. Ibland är det skönt. Precis som idag. Idag var det bara skönt att ha det! Vissa ondsdagar är bara blää. Ikväll är det ingen träning så jag ska passa på att plugga lite so. Har so prov imorgon på Islam. Har pluggat ganska mycket på ap. Så nu ska jag bara plugga ihjäl mig på islam här på eftermiddagen. - Igår så skrev jag här på  bloggen  att jag var taggad till tusen. Det var jag också. Men första varvet på tumbling så knäcktes min handled och det gjorde on så fort tyngden kom på den.. Det var väliiigt surt eftersom jag näästan var övertaggad! Jag har lite ont idag, så hoppas det är över imorgon. Jag slänger in ett inlägg lite senare också. Så kika in då! 

PUSSS

 
Här taggar vi för fullt! ♥

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0