Jag måste köpa nya jeans

Passar bra för mig att säga godmorgon!

Jag har faktist sovit i en halvtimme nu.. Det var skönt, känner mig betydligt bättre i princip. Jag hatar att vara hemma, blir så otroligt trött av ingenting. Har suttit och kollat på tv hela dagen. Fast jag har varit inne på datorn mer. Jag har tittat runt lite på youtube, facebook, bilddagboken, bloggar osv. På mtv just nu går det made. Det är en tjej som vill bli boxare. Men det går inte så bra! Jag har precis skickat ett sms till Sofia, vi ska vara på lördag. Undrade om vi skulle ta en tur in till stan. Det var ett tag sen jag var där, och sen behöver jag shoppa känner jag. Vill ha nya jeans.

Bilden är från Cypern 08. Älskar dig bror!


Havet är kristall blå, syns inte mycket på bilden men det är det!


KÄRLEK!

PUSSS

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0