Jag är absolut inte sugen på semlor!

Hejhej!

Dagen i skolan har varit.. vääldigt rolig! Tjejerna har skrattat så mycket att vi nästan dog. Anna,Shannon och Bella ska vara med i en pjäs i skolan, haha! Jag var reserv i en timme kanske, sen vägrade jag och hoppade av helt. Men helt seriöst! Tror dom jag vill skämma ut mig inför hela skolan? Svaret är nej! Pjäsen skulle tydligen vara i en halvtimme. Och bara det gör mig lite rädd. Plus att replikerna är inte så trevliga heller, så jag bangar faktist i det här läget! Ännu en till sak, dom spelar upp den någon gång här framöver och jag skulle inte vilja gå runt och skämmas i ett år! Hade varit okej  om det var i nian. Då hade man liksom inte behövt oroa sig för att typ bli nerskrattad.. haha..

När jag och Bella kom hem till mig så tittade vi in i kylskåpet och sa att det finns absolut ingenting att äta. Så vi bestämde oss för att baka kladdkaka. Det gick bra tills vi sedan ville bara äta degen, vilket inte var så smart eftersom nu mår jag inge vidare kan jag bara meddela. Så vi delade upp degen i två. Sen tog vi en varsin sked och grävde i oss massa.. Vi åt inte änns en 1/3 av allting. Så det blev lite misslyckat.. Känns som jag aldrig med vill ha kladdkaka. Har inte mått så illa på länge.

Idag är det semeldagen. Och om jag ska vara ärlig så är inte jag ett dug sugen på semlor! Fast jag tycker inte det är så himla gott som alla andra säger. Det är gott ibland. Känns som jag har tröttnat på de.. Hoppas ni vill ha semlor denna... fina tisdag hm?.. - Ingen träning ikväll. Inställd! Hade inte kunnat gå iallafall men hoppas verkligen att jag kan gå på torsdag. Känns som jag inte har tränat på evigheter.

Todays pics


Vinter..


Utanför kuratorn hänger vi..


Replikerna till den förbaskade pjäsen..


Jadu?


Ingen iller där inte!? haha..


Pösbyxor gånger 5? haha!


Bakning på G!


...


Inga kommentarer på denna bild tack!

Hörs kanske senare!

PUSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0