In my head

Hejhej!

Nu har jag kommit hem från skolan för ett tag sen. Har redan hunnit koka nudlar. Gott! Dagen har varit skit jobbig! För det första så har jag varit trött i princip hela dagen. För det andra så gillar jag inte när Peter ska klaga på att man inte får ha INNEskor på sig. Jag har tvättat dom.. Men han vill ju inte förstå det! Jag och Shannon protosterade. Vi sa varför ska lärarna få ha INNEskor då? Det gäller samma där.. Men vem vill egentligen gå runt och säga till folk om sådant? Jag skulle aldrig göra det!

Orkar inte skriva mer om den irriterande saken.. Men annars så har dagen varit okej. Ikväll är det träning! Sista nu innan tävlingen. Så det ska gå bra idag! Är taggad! Imorgon är det fredag! Yes. HELG! Imorgon ska tjejerna hem till Shannon eftersom hon fyllde år veckan. På lördag är det tävling hela dagen. På söndag kanske träffa någon? :)

Just leave with me now say the word and we'll go,
I'll be your teacher I'll show you the ropes.
You'll se a side of love you've never know,
I can see it goin down, goin down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0