I'm in peace

I'm in peace!

Japp så sant! Imorgon åker vi! Har längtat som en galning. Känslan att åka ner för backen, lite nervöst men ändå så underbart härligt! Känslan att sitta på afterski och bara sjunga sönder sin röst och hoppa så man blir genomsvettig! Känslan att sitta i stugan efter en lång dag och bara mysa med lite chips, något att dricka, spel och mycket skratt!

Just nu håller jag på att packa förfullt! Lyssnar på musik och taggar för en veckas sportlov i Lindvallen! Känns som väskan redan är full, men jag har inte packat hälften än. Men så var det här med att packa Vendela!? Jag är usel på att packa. Jag tar verkligen med mig allting som inte är nödvändigt! Men det här året ska jag försöka bättra mig. Nu kom pappa precis in i mitt rum och sa att vi ska åka ner och handla lite food som vi ska ha med oss. Så jag uppdaterar lite senare idag. Kommer nog inte ha så mycket tid vid datorn today, I'm sorry!

PUSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0