I don't wanna be sick now..

Hej bloggen!

Nu har jag varit hemma sedan kl 9. Vaknade imorse med en fruktansvärt huvudvärk. Jag tog en tablett och gick till skolan. Men huvudvärken försvann aldrig, det bara gjorde ont hela tiden. Efter ett tag började jag känna mig febrig. Anna sa att jag blev blek i ansiktet. Så jag gick hem.. Känner mig inte alls så pigg. Jag känner inte alls för att vara sjuk nu! Men jag är inte lika varm nu. Så hoppas det går över tills imorgon. Jag orkar verkligen inte vara sjuk på en fredag! Vill inte.. Jag har iallafall bestämt mig för att gå till skolan imorgon. Tänker ta tabletter så att jag känner mig piggare, för jag är inte hemma på en fredag. Men här hemma har jag tittat på två filmer redan. Kollade först på en film från gymnastik föreningen. Det var 05. Gud vad alla har förändrats och blivit bra! Det var ganska kul att se faktist. A, men själv var man inte så snygg! haha.. Sen kollade jag på Mean Girls. Det är en typiskt tjej film. Och det gillar jag! - Och bajs på förkylning.. Missar träningen ikväll också! Jag tänker faktist visa lite bilder från Cypern 09:


Blir såå glad av värme!!


Vi var på en resturang precis över gatan.


Min älskade mami och jag!


The whole family!


Nissi Beach!


Taggad för disco!

Jag uppdaterar lite senare! ♥


//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0