GRATTIS SHANNNNNNNNON!

Hejhej!

Förlåt att jag inte jag bloggat tidigare, men vi har prov imorgon och jag har varit på småbarns träning. Det gick bra för dom. Vi har fått lite nya saker nu. Två tunnlar och en fallskärm. Det tror jag dom uppskattar. Idag har jag skrattat för mycket känner jag, när jag klev innanför dörren och satte mig soffan med några mackor så kännde jag att jag var helt slut! Lite mindre skratt imorgon kör jag på. Juste på onsdag ska vi åka till Kungsberget. Najs. Hoppas det går bra, känns som om jag kommer skämma ut mig för alla typ! Men jaja. Idag fyller min söta Shannon år!! Grattis med ett stort G. Älskar dig kvinna. Om jag skulle skriva allt som är bra med dig skulle ta åratal. Så jag ska försöka korta ner det litegranna.

Shannon. Jag har bara kännt dig i 2 år kanske? Och vi är som bästavänner, vi gör nästan allt ihop. Jag kommer ihåg när ni skulle börja i våran klass, jag kommer så väl ihåg att jag sa '' NEJ, inte dom!'' Första dagarna var nästan ett helvete. Vi ville inte lära känna varandra. Vi ville visa hur coola vi var, fast egentligen så fanns det två söta små flickor bakom allt. En veckas tid gick och vi blev kännt med varandra. Vi hade verkligen kul tillsammans. Men sen så kom du in i den där hemska depritionen som gick över mig rejält. Jag mådde så otroligt dåligt över det som hade hänt. Kunde inte gå på träningarna, bara för att jag inte ville något hemskt skulle hända.. Jag blev så orolig satt jag gick hem från skolan. Det var otroligt jobbigt för oss båda. Men vi klarade oss bra. Vi stöttade dig, och nu mår du bra. Jag är tacksam att vi hjälpte dig i tid. Annars skulle du kanske inte stå här idag. Det hade varit en mardröm. Kan inte föreställa mig det! Nu har det gått ett par år sen vi träffades. Jag är så lyckligt lottad som har dig som vän. Det är inget jag bara säger för att vara snäll, utan det här är sanningen. Alla minnen med dig går inte att skriva upp, all text och papper kommer försvinna för gott. Du är alltid ett stöd för mig när allting bara är skit. Du finns alltid och det kommer du alltid och göra. Det är inte bara jag som tycker det här. ALLA andra som du känner tycker precis som jag. Shannon jag vill att du ska veta att jag är så otroligt glad över att du är min vän. Jag är lyckligt lottad. Jag älskar dig! ♥

Nu kommer lite bilder på min sötnos!













LOVE YOU! ♥

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: shan

Jag tappar ord, jag vet inte vad jag ska säga.



Jag älskar dej ♥

2010-02-01 @ 21:12:33
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag älskar dig över hela mitt hjärta. ♥

2010-02-02 @ 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0