Det var ett tag sen..

Tjeniiiiiiiiiixen!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har verkligen inte hunnit.. Läxor, grupparbeten, träning.. Men dagen idag har varit lång, började kl 8.15 - 15.30 så jag hatar torsdagar. Men dagen har faktist varit helt okej. Vi har skrattat som vanligt men väldig mycket idag! Och det som är sjukt är att vi skrattade åt saker som typ 5-åringar skulle tycka va skittråkigt.. Haha! När vi väntade på bussen idag så kom det aldrig någon skörby buss så jag och Anna tog hagviksbussen för att vara säkra.. Vill inte stå kvar där och typ frysafast i marken precis.. Så vi bytte vid stationen. Jag kom hem vid fyra, så då fixade jag något att äta, eftersom jag har träning kl sex på torsdagar. Så det blir snabba ryck på torsdagar. På träningen idag så var jag bara med på friståendet, jag är inte riktigt frisk ännu så jag skippade trampetten idag.

Imorgon är det fredag! Sista dagen innan sportlovet! Ska bli såå skönt att slippa skolan i en hel vecka. Familjen och några av våra kompisar ska följa med oss upp till sälen då. Ska bli roligt att få sätta på sig skidorna igen! Hoppas det kommer vara lagom tempratur. Annars är det bara jobbigt att åka när det är obehagligt kallt! - Vi åker på söndag  och kommer hem söndagen därpå. - Jag orkar inte lägga in bilder från dagen, är jätte trött verkligen. Ha en bra kväll!

PUSS

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0