Calling out

Hej blooooogggeeen!

Nu har jag varit hemma i någon timme. Träningen gick bra, vi hoppade trampett. Det tror jag dom tyckte var roligt. Ville inte gå och dricka.. Haha! När jag kom hem så blev det middag. Sen gick jag ut och sålde pocket böcker. Det gick ganska bra, tror det blev 4 böcker. Men vissa ville inte ha sen var det barnen skulle sova och blablabla.. Tar en sväng imorgon och på onsdag också! Imorgon är det tisdag och jag vet faktist inte vad jag ska göra, jo jag vet visst. Jag ska vara med Bella. Vi har fått något hemkundskaps jobb som vi ska göra. Vi har valt att jobba om skolans mat. Värkade lättast! (!!) Hoppas vi får något gjort. För det ska vara inne på fredag. Sen har jag och Anna ett engelska arbete som vi också typ får jobba med hemma, eller vad säger du Anna? - Nu kommer lite bilder!


Jag imorse!


Nuttiiisssar!


Wait a minute..

Hörs imorgon!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0