Barngympa

Hej bloggen!

Dagen har varit bra, vi har skrattat mycket. Vi hade praktist prov idag på hemkundskapen. Jag fick jobba med  Linus i klassen. Vi gjorde köttfärs och pasta. Man fick ta lappar där det stod vad man skulle laga. Hoppas det gick bra! Inget annat speciellt idag har hänt. Förutom att jag och Anna har skrattat i princip hela dagen. Ni vet, ibland får man bara skrattattack av precis ingenting och det inträffade idag! hah.. Anna mådde illa hela dagen, men ändå så hoppade hon runt som en stuttsboll.. Det var lite roligt! Nu vid halv så ska jag dra ner till hallen för att träna småbarnen. Eller vi börjar hel men alla kommer vid kvart i så då känns det konstigt om dom kommer före alla tränare.. Så jag ska lägga ifrån mig datorn nu och strax sätta mig i bilen! Men vi hörs ikväll. Då kommer det bilder!

PUSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0