3 guld, världens bästa lag!

Gomorgon!

Gud vad glad jag är idag! haha konstigt. Vi vann 3 medaljer igår så det är inte så konstigt. Men gud va bra vi va! Så jävla klockrent! Tävlingen gick som planerat. Vi hade jätte kul tillsammans! Förträningen gick sådär, men förträningen ska gå dåligt för det är då det går som bäst på tävlingen! Det gick bra på tumbling, men för mig gjorde det ont! Det gick bra men jag landade fel på näst sista varvet! Det var i handvolt sträckt frivolt. Landade med raka ben vilket inte är så bra! Det känndes som knät vek sig bakåt.. Plus att mitt jumsk(?) benet åkte upp i ryggen! Aj, det gjorde ont. Men annars så överlevde jag bra! Trampetten gick bra för oss! Jag gick inte in och körde 110 med tanke på knät. Friståendet var fan BÄST! Det var Felfritt med stort F. Ja, och hem kom vi med tre guldmedaljer! DET är skit bra! Vi vann precis allting! Men ja, om man vinner så är det fan värt smärtan!!
Nu kommer bilder!


Vi var två lag från bgk. Vi är dom vit blåa! Det gick bra för dom också!
Grattis!


Vi är bääst! ♥






PUSSSS

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0