14 år till salu

Hejhej!

Nu har jag precis kommit innanför dörren. Har varit hos Shannon, Bella var också med. Vi körde dom till konfan idag. Vi åt lite cheesecake, dom hade lite kvar sen hennes släkt var där igår. Så det var smaskens. Idag hände det en skitrolig sak i skolan, jag och Amanda satt bredvid varandra på en bänk. Sen så sa hon att hon skulle gå till någon lektion. Så då fick jag bara för mig att dra fram foten för att se vad som händer! Och då såklart snubblar hon på den, och faller rätt på magen och knät. Haha, vi brister ut i skratt i säkert 10 min efter. Haha, det kanske inte låter så himla roligt, men det var de! Ja, det var den roliga punkten idag.

Ikväll är det träning. Ska bli skönt, jag och Linda har bestämt att vi ska kötta lika mycket som vi gjorde sist! Så det kommer bli najs. Vi har bara två träningar kvar tills tävlingen. Så det måste gå bra idag!! Imorgon åker vi till Kungsberget. Gud vad jag har längtat. Jag och Bella kommer typ irritera alla för att vi kommer vara så trötta. Fast tror det kommer bli jobbigare när vi drar hemåt. Då kommer alla vara övertrötta. Juste ja, jag har börjat läsa enbok som heter ''14 år till salu''. Började läsa på den igårkväll. Och fortsatte lite idag på en lektion när vi hade vikarie. Alltså gud, den är hemsk. Jag har bara läst 39 sidor och hon har redan blivit våldtage två gånger! Helt sjukt.. Boken har 300 sider kanske? Ska bli spännande att fortsätta. Nu ska jag packa lite tills imorgon. Vi hörs kanske imorgon kväll. Det beror på om jag orkar blogga..
Ha det bra!

PUSS

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: linda

wiiiee!!! vi kötta!

2010-02-02 @ 22:26:11
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vendela

JA! :)

2010-02-04 @ 16:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0