You got what you want

Godmorgon bloggen! Hur mår ni? Jag mår prima, lite trött bara men jag överlever! Gårkvällen var riktigt mysig! Vi handlade mat i centrum sen gick vi hem till Ida och lagade hemgjord pizza.. Mycket gott! Till efterrätt blev det fruktspätt(?) men smältchoklad på. Underbart gott! Vi planerde lite tills nyår, men det gick inte så bra! haha.. Sen körde vi en tävling.. Vem som kunde ha vindruvor i näsan längst.. Mogna brudar eller? hehe! Vi kom iaf hem typ vid kvart i ett. Då var man trött....

Nu på morgonen så har jag bara chillat.. Ska ta tag i mina läxor nu.. Vi hörs under dagen! Pussar!


Bästa!!


Duktiga brudar som fixa detta! Tack för kvällen älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0