We're smiling but we're close to tears

Halloj! haha, vilket misstag.. Jag som trodde vi började halv sju idag.. Men sen frågade mamma när träningen var så svarade jag halv sju..!? NEJ VÄNTA!! HALV FEM!?!?! Tittade på klockan och den var 16:20.. Då satt jag i pyamas och helt inne i mina ritningar.. Hoppade upp och fixade mig på tio min.. Det var väldigt stressigt..

Träningen var riktigt roligt! Vi övade inför uppvisningen, herregud ni kommer garva läppen av er!! Vi fick fika av Erica på träningen också! Hon ska sluta vilket är jätte tråkigt!! Vi kommer sakna dig Erica, hoppas du kommer ner och hälsar på oss på träningarna!! - Efter träningen så har jag bara suttit med dom jävla ritningarna. Blir irriterad när jag ser dom.. Usch! Sen har vi tre prov denna vecka! UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!



haha, detta var roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0