Varför rubrik? bläää

Nu är jag hemma efter en lång dag, eller en lång tid att sitta ner! Jag har tittat på både match och träning! Matchen var lätt för dom! Det blev 26 - 1, hur bra? Grattis till vinsten! Efter matchen åkte vi hem snabbt för att Corny skulle byta om till sin egen träning, sen åkte vi ner igen! Där satt jag på läktaren i typ timmar kändes det som... Nu låter det som jag hade skittråkigt men det var faktist ganska kul, men det blev jobbigt att sitta still så länge. Så sen la jag mig ner och typ sov.. h3h3h3h!

Imorgon, imorgon SISTA FUCKING DAGEN innan lov!!!!!!! HUR UNDERBART!!!?!?! ÄLSKAR LIVET TJARÅÅÅ


en otroligt gammal bild, och jag ser deprimerad ut? HALLLÅ vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0