Svinkall jävla cpdag

Fyfan säger jag bara!!! Jag hatar den här äckel kylan så det inte finns! Jag och corny kom inte ens in till kista pågrund av denna underbara VÄRME!!! Vi kom till jakobsberg sen hittade vi inte bussen till kista. Så vi åkte till barkarby för att vi trodde det var lättare att hitta bussen där, och det gjorde vi. Det stod ''kommer om 11 min'' Vi väntar där och håller på att frysa ihjäl. Sen när det väl va 1 min kvar så blir det 5 JÄVLA MINUTER! Då orkade inte vi mer. Vi gick in till en spel-butik och tog av oss skorna och klämde på våra tår. Jag tror seriöst att jag ALDRIG i hela mitt liv har frusit så mycket om mina älskade tår.... Började nästan gråta för det gjorde så ont..

Men iaf sen så ville vi åka hem, men då kändes det så ovärt att ha betalat 24 timmars kort.. Så vi åkte tillbaka till jakan och åt där istället. Tack gode gud för att det finns hus!!! Sen när vi var mätta så tog vi tåget hem igen. Men tror ni inte tåget måste stanna i kungsängen och alla måste gå av!? Nästa tåg gick om 40 minuter!? Är dom helt dumma i huvudet eller? Men som tur var så träffade vi Isabella Hägg och hennes pappa kunde hämta oss!! Tack så hemskt mycket!

Ja nu fattar ni rubriken, cpppppp dag så det finns inte. Otur också!






söttttttt hos frissaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0