Sjukt trevlig kväll!

Tjena, nu har dom gått och jag har fixat undan alla saker och duschat! Kvällen har varit helt underbart rolig! Vi kom i tunnan sen! Det var 41 grader och heeelt underbart!! Vi har haft två olika ansiktsmasker, ansiktet andas verkligen! Man känner sig så ren! Jätte skönt! Vi har pratat skitsnack och det har varit så mysigt! Matilda, Ida och Cornelia var riktigt modiga och rullade sig i snön, det gjorde inte jag dock.. Ville inte riskera att bli sjuk.. Har ju varit de så länge nu. Skulle vara trist om jag blev det igen! Så jag skippade!

Gud en sådan kväll som denna måste göras om snarast! Hoppas ni har haft det lika mysigt! Vi hörs imorgon innan vi sticker in till Kista. Ha det bra! Pussar!!


saknar dig så mycket min fina vän!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0