Lucky House

Jag sov hos Cornelia så kunde inte blogga hennes dator var lite knäpp.. Men nu är jag tillbaka igen! Jag har ätit bufé på Lucky House idag med Ida och Corny! Vi planerade lite om nyår, ida hade med block och penna. Vi skrev upp vad vi skulle äta. Sen dog listan för att Ida klottrade ner hela anteckningarna. Men vi kom ju typ inte fram till något som vi inte redan visste. Haha, bra planering! Men det var riktigt mysigt!

När vi var klara med maten så gick vi till cengan för att köpa paket till corny. Så nu har vi fått paket av varandra! Fick ett armband och ett halsband! Tack så hemskt mycket du! hihi! Ikväll ska jag vara med Cornelia och Matilda. Men vi vet inte vart, vill inte vara hos mig. Så boring!


Duktig jag är!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0