Leave this world for a while

Tjena blüggen! Hemma från en super bra dag! Jag har haft så jävla roligt med klassen! Nu börjar jag känna glädje igen, det var länge sedan de.. Men nu jävlar har vi blivit tajta igen. Det är jätte skönt! Kommer faktist sakna klassen när vi alla går åt olika håll. Lite sorgligt faktist! Mina små pojkar! hehe! Vi har iaf varit i stan som jag sa tidigare! Vi var och tittade på strindbergs museumet! Det var ganska intressant. Efter vi hade varit där så trallade vi från längst upp på drottning gatan till typ gamla stan. Köttigt!! Eller jag tror fan det var längre bort än gamla stan, men iaf så åt vi på ett ställe! Och på samma ställe så kunde man titta på pepparkakshus utställningar, passade perfekt eftersom vi håller på med pepparkakshus just nu!

Efter det var vi klara, då gick vi hela biten igen, fast till centralen! Och på vägen dit fick jag för mig något att vi skulle envisas med folk. T.ex om ett par går och nära varandra sen möter man dom, då ska man jävlas och gå igenom. Det var ASklul! Tror jag har garvat för ett år frammåt! Plus att vi har gått fram till helt okända människor och babblat på! Tror jag är känd nu asså.. Det roliga var att två stycken var från bålsta. Där blev det pinsamt! hihi! Kom hem nyss! Är helt slut i benen.... Har ni haft en bra dag!? Bilder kommer upp senare! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0