Lauring

hheheh, det blev inget bak idag inte.. Det var meningen att vi skulle baka hos mig eftersom jag passade Linus.. Så Corny gick hem till henne och hämtade baksaker. Sen så hade tydligen inte hon köpt in det hon skulle ha så det blev inget av med de.. Men sen sa jag att vi kunde baka bara för att det är kul! (ja, juste vi skulle baka för att hon ska sälja det imorgon eller vad det nu va?hehe) Men såklart så vet jag inte hur ugnen funkar så det kvittade..
Men nu är jag iaf hos faster och både jag och min bror sitter vid varsin dator i knät och är helt osociala..Hur schysst mot bästa faster liksom?! Njaaaa... Inte så värst va? Det doftar tacos i detta hus och magen börjar kurra.. NAJS!
only you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0