Kaaooos

Heeej! Snacka om att världen är bra liten, allla är ju förfan på bikbok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir ju galen! Men dagen har varit riktigt lyckad! Fick med mig hem ett par jeans, två bar stickade tröjor och underkläder! Sköönt! Om jag ska vara ärlig så kommer jag faktist inte ihåg när vi kom hem. Men när vi kom hem så la vi oss i soffan och tittade på solsidan hela säsongen, igen! Jag tittade hela igår.. Hehe! Men snacka om att man inte har något liv? Vi har ju förfan lov!? Och vi sitter inne? Nej jag vet inte hur jag ska ta mig till.....




Vore det inte TYPISKT Cornelia att köpa Hello Kitty tofflor?!?  Hon har ju nämligen bara strumpor som det är hello kitty på.. hehehehhehehehehe! Puss vännen och tack för dagen! lovveeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0